niedziela, 20 grudnia 2015

Liebster Blog Award 2

Wiem, wiem, jestem człowiekiem, który zawala x.x' Ale! zbliżają się święta, niedługo po nich zaczynam ferie, także może w końcu uda mi się coś z siebie wykrzesać. Liczę na to, bo stęskniłam się za pisaniem. Mam pewien pomysł, którym dręczyłam już kilka osób i to w sumie dość mocno, podczas zbierania pomysłów. Zdradzę na razie, że to 2min. Gatunek, którego nie cierpię na dodatek, ale nie oceniajcie, walczę z własnymi zmorami XD

Korzystając z tego, że pojawiłam się tu na chwilkę, chciałam tak jakby uregulować pewną sprawę. Chodzi mi o My Hero i hm... Fakt, że moja teraźniejsza relacja z tym ff opiera się głównie na nienawiści. Znam powód dlaczego tak jest i niestety nie mam jak z nim walczyć, dlatego mam nadzieję, że samo przejdzie. Także mam nadzieję, że mimo to będziecie nadal czytać to, co będę dodawać, bez zbędnych komentarzy na temat tego, co powinnam, a czego nie. Proszę tylko o to.






Przechodząc do rzeczy - zostałam po raz drugi od założenia bloga (niemal rok temu) nominowana do Liebster Blog Award przez  Taeyeon (blog) za co jej bardzo dziękuję :3


Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach za "dobrze wykonaną robotę." Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.



Pytania od Taeyeon:

1. Czy są jakieś tumblry, które wywarły na Tobie szczególnie dobre wrażenie?

Właściwie... to nie mam za dużej styczności z tumblrami >< Wiem, może to nieco dziwne, ale jakoś nigdy nie czułam potrzeby założenia własnego, ani przeglądania czyichś. Jedyne tumblry, na które zdarza mi się wejść, to te, które posiadają niezliczoną ilość zdjęć, których aktualnie poszukuję podczas zapisywania nowej fali na spamy 2minem/minkey/Taeminem/ w porywach the GazettE, ale szybko o nich zapominam.
Także nie, nie ma.




2. Oglądasz dramy? Jeśli tak to, która jest Twoją ulubioną?

...Czyżbym miała na wszystkie pytania odpowiedzieć "nie"? Oglądnęłam kilka dram, tak właściwie było ich /szybkie liczenie/ z 5? >< Chyba muszę się zabrać za siebie. Z tych kilku chyba całkiem lubię Reply 1997, ale czy mogę się wypowiadać z tak marną liczbą dram na koncie? XD





3. Który zespół z tych, które miały debiut w 2015 r. jest według Ciebie najbardziej godny uwagi?

No więc... zasadniczo... Wiecie, chyba jestem złym kpoperem. Albo moje życie to po prostu bycie zapalonym shawolem, hm. Ewentualnie biologia, nie zapominajmy o tym szatańskim przedmiocie.  Mogłabym po prostu wymienić debiuty, które zauważyłam, zamiast wypowiadać się na temat czegoś, o czym nie mam pojęcia ><
Zatem: Zwróciłam uwagę na Day6, Monsta X, Seventeen, Twice oraz Playback.
Czyli inaczej mówiąc, na te bardziej rozgłoszone x.x' /zażenowanie/





4. Wolisz girlsbandy czy boysbandy?

Boysbandy.





5. Jakich 5 rzeczy na pewno nie wiedzą o Tobie Twoi czytelnicy?

Woah... Biorąc pod uwagę, że kilkoro z moich czytelników zna mnie bardzo dobrze, w tym jedna z tych niemal na wylot... Ale okej, wiem o co chodzi.
Hm...
1. Jestem tumanem jeśli chodzi o angielski. Naprawdę, próbuję się go uczyć, ale tak jakby mi nie wychodzi.
2. Nienawidzę horrorów (to chyba spoiler ><)
3. Jestem bidotą mierzącą niecałe 160cm z małymi stopami (chciałam napisać, że też z małymi łapkami, ale okazuje się, że 16cm to dobry wynik XD)
4. O i noszę okulary.
5. Radośnie mieszkam na wsi, co komplikuje sprawę, gdy próbuję się komuś zwalić na głowę.
6. Pierwszego smuta napisałam w maju i było to Secret box, czyli collab, natomiast teraz piszę je niemal cały czas, uprzejmie zabijając nimi w środku nocy.
7. Podobno już nie  jestem niewinna, chociaż wszyscy na początkach znajomości ze mną twierdzili, że właśnie taka jestem.
8. Kocham JongMinKey dzięki Lilyth. Jej Łóżko w Paryżu przeczytałam niezliczone ilości razy.
9. Nie umiem tańczyć, polecam.
10. Kocham SHINee... A nie, to wiedzą o mnie wszyscy, ale nie mam już pomysłu, więc  podkreślam, że kocham SHINee.

Zastanawiam się czemu napisałam 10 faktów, chociaż miałam 5... Pisanie czegoś takiego po północy nie było dobrym pomysłem, potraktujcie to może jakiś bonus, a nóż widelec łyżka komuś się to przyda (i nie mówię to o osobie, która skomentowała to 'wiedziałam o tym wcześniej' x.x).




6. Czy posiadasz Ask.fm? Jeśli tak to co sądzisz o nowym wyglądzie strony na laptopach i komputerach?

Nope.





7. Jaki jest kolor ścian w Twoim pokoju? Czy wierzysz w to, że np. zielony uspokaja, a czerwony to kolor agresji?

Woah, kreatywnie. A moje ściany są drewniane XD
Czy wierzę w coś takiego? Nie, raczej nie, chociaż biorąc pod uwagę to, że moim ulubionym kolorem jest czerwony, a bywam czasami agresywna, to coś może w tym być XD





8. Masz jakieś k-popowe albumy? Jaki i czyj chciałabyś najbardziej posiadać?

Niee mam. Nawet nie żałuję, huh. Oczywiście, chciałabym SHINee, ale oj, jaki, to nie mam pojęcia. W ramach kompromisu wybrałabym swojego UB i zakupiłabym ACE, a co XD




9. Kiedy masz urodziny?

21 sierpień
(nie wiem czy to takie istotne, ale następny sierpień to moje osiemnaste urodziny :/ )





10. Jako, że teraz panuje świąteczny klimat moje pytanie brzmi: Jaki byłby dla Ciebie najlepszy prezent pod choinkę?

No więc mam dwie opcje. Pierwsza to Lee Taemin przewiązany wstążką. Druga to moja Dara, z kpop-overdose-oneshots, również przewiązana wstążką, z którą chciałabym się w końcu spotkać :3
A tak na serio, to chciałabym książkę - tak dokładnie to poluję sobie na Pół sensu bezsensu, czyli Potterową parodię oraz na Trylogię Czarnego Maga.






11. Jaka reklama świąteczna najbardziej kojarzy Ci się właśnie ze świętami?

...Coca Coli XD
Głównie dzięki mojej siostrze, która wbija do mojego pokoju, gdy tylko zobaczy pierwszą reklamę Coca Coli. W listopadzie.




Chętnie bym kogoś nominowała, ale problem polega na tym, że dawno nie czytałam nic nowego, za to trzymam się starych sprawdzonych blogów.






Do przeczytania :3 Mam nadzieję, że jeszcze przed świętami.
(Pracuję też nad nowym szablonem)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz