czwartek, 29 stycznia 2015

Liebster Award

Tak, dziękuję ShizukaAmaya (to się odmienia jakoś? XD), chociaż nie wiem czy mam się cieszyć, czy płakać, że dowaliła mi takimi pytaniami :) Ale i tak dziękuję, że o mnie pomyślała i na dodatek oderwała na chwile od Kochanowskiego.


„Jest to nagroda przyznawana za ‘Dobrze wykonaną robotę’. Jest dedykowana Blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierasz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo, 11 pytań i podajesz 11 nominowanych przez ciebie osób. Odpowiedzi na pytania i nominowane osoby podajesz na swoim blogu.”



Odpowiedzi:
1.Wolisz realizm czy kreacjonizm?
Hm, czy ja mogę to pozostawić bez odpowiedzi?
Mimo wszystko, mimo tych wszystkich wątpliwości i tak dalej – jednak kreacjonizm.

2. Jaki jest Twój ulubiony autor?
Och, książkowy czy od ff? Jeśli chodzi o autorów książek, to zaprzedałam duszę J.K Rowling i Trudi Canavan, natomiast z autorów ff – Anix, czyli Anika Stasińska (chociaż, jeśli się uprzeć, przecież wydała książkę…) i Kirhan-san.
Miał być jeden, tak? >.<

3. Czy planujesz kiedykolwiek odbyć podróż do Azji (jeśli tak, to gdzie konkretnie)?
Nie wiem co jutro zjem na obiad, a mam już się określić? Jasne, że chciałabym i jeśli by mi się udało, wybrałabym Japonię i Koreę.

4. Jaki jest Twój ulubiony język obcy?
Na pewno nie niemiecki >.< Nie mam szczególnego talentu do języków, więc żadnego nie darzę jakąś nadzwyczajną sympatią.

5. Jak odkryłaś w sobie potrzebę pisania?
Um… Potrzebowałam się komuś wygadać, a że nie było komu, zaczęłam coś tam bazgrać po zeszytach, a od tego już niedługa droga do pisania opowiadań, prawda?

6. Wolisz kawę czy herbatę?
Zdecydowanie herbatę.

7. Skąd najczęściej czerpiesz inspirację?
Tak… Z lektur szkolnych XD Ale to tylko czasami. Trudno się konkretnie określić – zawsze znajdzie się jakaś nagła myśl, chociażby podczas prasowania ubrań, która pozwoli coś napisać >.< Mam napisać, że z życia?

8. Jaki jest twój ulubiony instrument muzyczny?
Och, uwielbiam skrzypce i to mało ważne, że nawet nigdy nie miałam ich w ręku.

9. Wolisz angsty czy fluffy?
Fluffy. Wolę się jednak śmiać niż płakać. Fluffy sprawiają, że człowiek jest bardziej zadowolony z życia i chętny na wszystko, niż po dołującym angście.

10. Zajmujesz się jakąś  inną formą artystycznego wyrazu, prócz pisania?
Rysuje sobie czasami. A raczej bardzo często i niejednokrotnie mam dylemat, czy wolę pisać czy jednak rysować.

11. Jakie jest Twoje OTP i dlaczego?
2min oczywiście XD Dlaczego? Bo najpierw był 2min, a dopiero potem SHINee. W jakiś dziwny i pokręcony sposób natrafiłam na słodkiego, puchatego 2minka, który tak mnie zachwycił, że postanowiłam sprawdzić kim są ci kochankowie, którzy tak świetnie do siebie pasują. I nadal tacy są  - no idealni, po prostu.



Uhm, nie bardzo mam już kogo nominować, bo albo już był, albo się nie załapuje. Trochę szkoda – ale to nic. Bywa, filozoficznie mówiąc. 

2 komentarze:

  1. Awww, ktoś odpowiedział na moje pytania *-* też wolę kreacjonizm ;3 i herbatę ;3 i skrzypce (ekhem... piszę całe ff o skrzypcach, a sama też nie miałam z nimi bezpośredniej styczności ;-;) ;3 tak, życie ocieka inspiracją, która rzuca się na nas dosłownie zewsząd >.< a 2min to magia :')
    Pozdrawiam ~~ ;3 (btw. co jest nie tak z moimi pytaniami? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie dziwne, gdy okazuje się, ze jest ktoś, kto ma z tobą tyle wspólnego >.<
      Wszystko w prządku z pytaniami ;) Ja po prostu z natury lubię ponarzekać. Tak hobbistycznie XD
      Wyczułam humanistę w pierwszym pytaniu :D

      Usuń